بابا چرا نميتونم نظر بزارم


با تو عشق اغاز شد

چه كسي ميخواهد من و تو ما نشويم خانه اش ويران باد

خسته شدم اه.همش ارور ميده امكان درج متن تبليغاتي وجود ندارد.چيكار كنم خب؟؟؟

هر كي بلده بياد بهم بگه چيكار كنم.راستي اگر هم بخوام بفرستم نبايد ادرس وبم رو بدم.اخه اينطوري كه نميشه



نظرات شما عزیزان:

سارا
ساعت16:33---18 آذر 1391
سلام چه سریع پاسخ دادی

چی دوس داری بدونی؟؟؟

خودت هم اطلاعات زیادی ندادی کجایی؟ دانشجویی؟ رشتت؟

بپرس تا بگم


سارا
ساعت16:32---18 آذر 1391
سلام چه سریع پاسخ دادی

چی دوس داری بدونی؟؟؟

خودت هم اطلاعات زیادی ندادی کجایی؟ دانشجویی؟ رشتت؟

بپرس تا بگم
پاسخ:هر چي دوست داري بگو عزيزم.من 21 سالمه و شمال زندگي ميكنم.دانشجوي حسابداري كارشناسي هستم و فعلا در دوران عقد به سر ميبرم


♡ ツنــــ خ و ســ وزن
ساعت14:10---18 آذر 1391
گاهی بلاگفا قاطی میکنه

من وقتی یه متنی و خیلی کپی پیس میکنم . این پیغامو میده

وقتی میخوای نظر بذاری از کپی پیس استفاده نکن

متنتو تایپ کن عزیزم .

ممنون که بهم لطف داری

همیشه شاد باشی عزیزم
پاسخ:مرسي سوزن عزيز.خوشحال شدم بهم سر زدي.من كپي پيست هم نميكنم.چون لوكس بلاگ تبليغات ميزاره وبلاگهاي ديگه نطر تبليغاتي حساب ميكنن.اينم شانس ماست ديگه


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





تاريخ جمعه 17 آذر 1391برچسب:,سـاعت 10:58 بعد از ظهر نويسنده خانمي| |

khanoomi